Tuesday, March 16, 2010

Karusnahast


Ei, ma ei ole maganud. Olen teinud palju asju. Aga mu arvuti on ju teadupärast paranduses. Berta lõi ekraani saba liputades katki. Armas temast :)
Olen teinud karusnahast ehteid. Kõrvarõngaid ja juuksekumme.
Eelmisest korrast jäi üles panemata ka üks fimost käevõru ja sõrmus. Olgu need ka siis ära näidatud.
Kata sai endale helekollase pihikseeliku. Haapsalu salli sirelilehemustriga. Proovisin allaserva haapsalu sallide äärepitsi ka. Jäin tulemusega rahule ja kui Kats seda korra külas kandis, siis kiideti kleiti väga. Pildi teen ja panen üles järgmises postituses, kui tutvustan teile "Valge varjundeid". Sest olgem ausad, tegu on pooleli, aga hakkab juba võtma koti kuju. Praegu maadlen tehniliste küsimustega :D Eile tabasin end mõttelt, et miks ma seda kotti nii hoolega teen, nagunii seda keegi kunagi kandma ei hakka :D Sest seekord on kott pigem selline, nagu moelavadel nähtav mood- on nagu riided küll, aga mitte kandmiseks :D
Seniks kannatust.....ja kuulake, kevad juba tuleb...

1 comment:

  1. Väga ilusad asjad! Kas sõrmus-käevõru sini-valgest fimost müügiks ka on? (marleo@hot.ee)

    ReplyDelete