Monday, April 12, 2010

Üle pika aja...


...oli mul aega hõbedat teha. Valge varjundid võtsid suurema mahu mu mõtteist, muu jaoks ei jätkunud. Ja juba kummitab peas järgmine teema.
Tellisin eelmisel aastal 6 kivi etsyst. ÕUDSELT ilusad :) Nii ilusad, et ma kohe ei raatsinud neist midagi teha, sest kartsin, et äkki siis enam nad polegi nii kenad....
Aga see sõrmus- suur, punane ja uhke- temaga võib juba päris rahul olla, seda enam, et seda tehes tuunisin ma alles oma uut põletit paika.
On veel pisivigu, aga ma ise näen küll progressi :)

Täna tegin need kõrvarõngad, sest mulle kangesti meeldib punseritega mängida. Peale istutasin mummusse 2 mm swarovski. Ja lihvimine-poleerimine on ka juba nagu peaaegu päris, mõned tangide jäljed jäidki serva, aga ma ei hakanudki neid sealt ära nühkima. Sellised siis.


Ja Luik- et sa aimu saaks nende suurusest- alljärgnev pilt ekstra Sulle!!!













No ja siis olen ma kokku keeranud terve posu igasuguseid lihtsamalt valmivaid vidinaid. Laadisin pildid üles ja siis nad kadusid kuskile. Üldse on siinne piltidega sekeldamine mu ära tüüdanud.



Natuke vaske ja hõbedast ja musta. Kõike on. Orkutis on rohkem :)

No comments:

Post a Comment