Tuesday, October 19, 2010

Kannud...

... ja igasugu pisikesed pudelikesed, eriti sellised, mida kaelas kanda saab, on meeldinud mulle juba lapseõlvest. Mäletan, et ema sebis meile miskised klaasikunstniku puhutud läbipaistvad pealt lahtised pudelikesed, pisikesed ja armsad, mida sai nahkpaela otsas kaelas kanda.
Ja siis mäletan pudelit, milles olid seemnehelmed. Miniatuurne klaaspudel korgiga, imearmsad roosad pärlid sees... toodi mulle kaugel unistustemaalt Ameerikast. Selle ainus puudu oli see, et teda ei saanud kaela riputada.
Täna otsustasin teha sellise Dzinnipudeli. Seal sees elab Roosa Dzinn. Üleni headust täis.
Kaela keti otsa rippuma.


Alumine osa pudelist on jämeda viiliga üle käidud, ülemine osa siledaks lihvitud, kergelt oksüdeeritud ja poleeritud.
Ja kuigi ma oma suures kannatamatuses unustasin, et ma ju tegin veel ühe jublaka sanga külge, siis meenus see mulle alles siis, kui esimesed pildid juba valmis olid :D
Niiet viimastel piltidel seda näha pole :)


Selline Dzinnipudel võib saada ka Sinu kaela kaunistama, anna vaid oma soovist teada!

6 comments:

  1. Tnx, Leina :)
    Kas juba ää kolinud?

    ReplyDelete
  2. Tänud,idee pole ju minu-igasugu pudelikesi kantakse kaelas.
    Aga mul plaanis teha veel pisemad kannukesed kõrva rippuma :) Praegu pole lihtsalt sobivaid kive, niiet idee peab oma aega ootama veel veidi.

    ReplyDelete
  3. ma ka vaatasin just, et väga tahaks endale selliseid kõrvarõngaid :)
    sinise või rohelise kiviga...

    ReplyDelete