Wednesday, February 17, 2010

Ehteid...


...tuleb teha! Selle kaunitariga nägin vaeva terve eilse päeva. Muudkui aga keerasin traati ja mässisin. Huh. Tulemusega võib peaaegu rahul olla :) Kasutasin antiikvaskset traati ja tavalist vasktraati. Keskel on endatehtud polümeersavist kivi.
Edasi on valmis saanud terve hunnik igasugu polümeersavist detailidega ehteid. Kaelakeesid peamiselt, aga kõigil on ka õde juurde. Kellel kõrvarõngaste näol, kellel käevõruna.

Siia piltide üleslaadimine on ikka paras piin. Võtab aega....Ja neid pärast õigesse kohta sikutada, no ma vist ei oska seda asja õigesti, eelmine kord suutsin mitu korda vihastada enne, kui kõik PEAAEGU nii sai, nagu tahtsin.








Fimodetailidega kaelakeed on kõik asümmeetrilised. Et oleks lõbusam. Värvid siis lilla, kollane ja punane.
Järgmine kaelakee on tehtud suurte ja raskete klaaspärlitega, aga selle ketiga sobivad mu meelest imehästi. Tavaline, aga pidulik. Kett ise on hõbetatud ja ilusti läikiv :) Aith Sulle, Leena, et viitsisid nii kaua paigal seista!




Edasi tulevad 2 sillerdavat kaelakeed. Värviks antiikkuld, aga minumeelest pigem pronks. Niklivaba nagunii.
Esimene siis suuremas plaanis ja teine pilt ripatsist lähemalt.


Edasi on posu kõrvarõngaid, aga ma loobusin. Panen nad hoopis orkutisse üles, see siin hakkab ületama inimlikkuse piire.


Lõpetuseks siia veel tervitus mu boa-rotilt :P, kes ärkas talveunest, sai süüa üle pika aja ja läheb pühapäeval peika juurde seksutama. Ehk saab tulevikus pisikesi boatittesid :)

Ahjaaa, ja minu Femme sai ära märgitud- Kodukiri valis ta oma lemmikuks :)

6 comments:

  1. Ma just tahtsin sulle öelda, et tee maost ka pilti. :D
    Ma muudkui vaatan su ehteid - no nii ilusad on!!!! Eriti meeldib mulle see ristiga antiikkuldne.

    ReplyDelete
  2. maigaad!
    nii ehted kui madu mõlemad imetluse ja imestuse objektid.
    luik

    ReplyDelete
  3. Ei no seda poleks nüüd küll vaja olnud!!! Aga suur-suur aitäh!!! Mul on suu ikka veel lahti imestamisest. Nii armas üllatus :)

    ReplyDelete