Monday, November 23, 2009

Kõrvarõngad



Kuidas mulle ei meeldi pilte teha!!!!!


Valgust on vähe, pildid tulevad kollased ja mulle ei jää eladeski meelde, mida krdit peab regullima, kui teha õues v toas....


No igatahes sain ma valmis Thea soovil väikesed, mitte rippuvad kõrarõngad. Tegelikult sain nad juba samal päeval valmis, kui soovi avaldati ;) Aga no pildistamine.... Ei ole minu töö...


Sellised tulid. Ma ei oska enam väiksemaid teha :P


Need on ikka juba üle mõistuse väikesed.


Teised kõrvarõngad on hõbedast. Oi, küll ma nägin kurja vaeva, et saaks selle keerutatud traadi joota nii, et see ära ei sula... See ju nii peenike, et hullumaja. 8 detaili, mis olid alguses täiesti ühesuurused, sulasid kõik erinevateks :D Komöödia...

Kivid on swarovskid....tellisin need juba ammu, auguta säravad helekollased kivikesed, mis valgusega käes kenasti sillerdama hakkavad. Arenguruumi on....oi, kui palju...aga panen nad siia siiski üles, ehk kunagi oskan teha paremaid, siis hea vaadata :)

Ja veel- kindad, mida eelmisel korral suure hooga viltima läksin, on peaaegu valmis. Tegelikult on valmis poolteist kinnast. Viltisin, nüüd kaunistan. 1 paar on vaja veel viltida, 1 kaunistada. Kui valmis saan, võtan end kokku ja teen pildid.

Seniks ärevat advendiaja-ootust!


No comments:

Post a Comment