Tuesday, November 3, 2009

Vanad asjad.


Kui mõnus ilm!!!!
Tänast päeva ootasin ma juba seepärast, et 2 pakki oli kätte saada. Tellisin swarovskeid sõrmuste jaoks ja need on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ilusad....ma muudkui võtan neid välja ja vahin :P
Tegin paar pilti ka õues oma "kotist" :D Said vähe paremad küll.... Ja siis eile natsa lõpetasin voodis olles vana kõrvarõngapaari, mis ammu valmis olid, aga ootasid konkse.



Nendest ka siis paar klõpsu.
Kuldsed kõrvakad said nimeks "Kõigile kirssidega". Need metalljubinad on tellitud rootsist, minu meelest täitsa asjalikud. Üldse on see üks tore ja vahva pood, mida ma ikka ja jälle vaatamas käin.
Hõbedased kõrvakad on sellised tavalised. Punased tilgad meeldivad mulle ja on päris Helmehaldjast, aga olgem ausad, kvaliteet annab soovida, nende konkreetsete pärlite puhul küll. Nad kohe näevad lähedalt välja sellised odavad.... Ja see mulle ei meeldi...


Täna teen vaba päeva. Ehk siis ehteid ei tee. Kui, siis lõpetan paar käevõru, mis on küll ammu valmis, aga ootavad kinniseid.


Kuulsin head uudist- keegi tädi oli mu ühe paari kõrvakaid bronninud poes, kuhu ma oma ehteid viisin. Pood on tegelt "Vana ja kobe" ehk siis kaltsukas. Aga seal on ka teise ringi tehnikat, uusi kaltsuvaipu,mett....Muuhulgas saab seal diivanil istuda ja kohvi juua näiteks seni, kuni sõbranna uusi hilpe selga proovib. Selline mõnus butiigike :)
Hõbedateost. Esimene sõrmus sai emale sünnipäevaks. Raske ja keeruline oli teha. Ja arenguruumi on veel küllaga, eriti lihvimise osas.
Teise sõrmuse tegin endale. Swarovskiga muidugi. Eriti blingi. Aga ega ma seda ju kanda ikka ei saa :D Sest Kata tahaks seda kogu aeg närida. Ja nii ta seisabki mul riiulis ja ootab paremaid aegu. Ja pilt on kah temast kadunud....ei tea, kuhu ma ta organiseerisin.

Lähen nüüd Katsile ködi keetma!

No comments:

Post a Comment